Conferencia "Peer relations, inclusion and families" por el Dr. Guralnick

En el marco de las actividades formativas organizadas por las comisiones académicas de los programas de postgrado MIPE y DIPE, el Dr. Michael Guralnick, de la Universidad de Washington, impartirá la conferencia:

"Peer relations, inclusion and families"

• Fecha: jueves 31 de mayo de 2018
  • Horario: de 9.30h a 10.45h
  • Lugar: Aula por confirmar (Universitat Ramon Llull). Se confirmará por correo a los inscritos.
  • Inscripciones: por correo a cristinama6@blanquerna.url.edu

El Dr. Guralnick és probablement un dels experts més reconeguts en l’àmbit de l’atenció precoç i la seva recerca s’ha centrat en com promoure la interacció entre iguals en infants amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament (DID). La conferència ens aportarà resultats de la seva recerca sobre com millorar la competència social dels infants de 3 a 5 anys amb DID a partir de la relació amb els seus companys en un entorn inclusiu i el paper que hi poden jugar les famílies.