Comunicat del Degà sobre l’autorització d’accés de l’alumnat als edificis de la Facultat de Psicologia UB

Información institucional

Benvolgudes i benvolguts,

En la resolució del Rector de la Universitat de Barcelona del dia 2 de juliol, s’estableixen modificacions sobre les instruccions de la fase 3 del Pla de Desescalada de la UB. Específicament, es menciona que les Deganes i Degans podran autoritzar l’accés dels estudiants als edificis i instal·lacions de la Universitat, entenent-se que mantenint les mesures de protecció sanitària fixades. En aquest sentit, us informo que, si res aconsella el contrari, els estudiants de la UB podran accedir a la nostre Facultat a partir del dia 16 de juliol. La raó per demorar deu dies addicionals a l’entrada en vigor de l’última resolució del Rector l’accés dels estudiants és que, a la Facultat de Psicologia, es realitzaran les proves de les EBAU i altres proves de participació massiva durant aquests dies, a banda de poder fer un seguiment addicional de la freqüència de rebrots que pugin aparèixer en el territori proper al nostre Centre.

Ben cordialment,

Degà de la Facultat de Psicologia