Becas-pràcticas fundación ONCE-CRUE

Convocatòria del programa de "Becas-pràcticas fundación ONCE-CRUE" per a universitats amb discapacitat del curs acadèmic 2021-2022

La Universitat de Barcelona convoca cinc places per a la realització de pràctiques acadèmiques externes dirigides a estudiants universitaris de grau i màster amb discapacitat amb l’objectiu de millorar la seva ocupabilitat i oportunitats futures de treball. Les cinc places estan dotades d’una borsa o ajuda econòmica i amb cobertura de les despeses de cotització a la Seguretat Social. La Fundación ONCE dotarà la beca amb una quantitat íntegra de 1.800 € per a cada estudiant, que resulta de realitzar 3 mesos de pràctiques acadèmiques externes remunerades a 600 € cada mes.

Termini de presentació de sol·licituds fins al 28/02/2022

Els estudiants han de fer la inscripció al portal web del Programa de pràctiques acadèmiques externes Fundación ONCE-CRUE: https://becas.fundaciononce.es

+ informació