ESTADES SANTANDER

CONVOCATÒRIA D’AJUTS PER A LA REALITZACIÓ D’ESTADES FORMATIVES A ESPANYA I L'ESTRANGER PER A L’ANY 2022 DIRIGIDA A DOCTORANDS DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA I FINANÇADA PEL BANC DE SANTANDER.

Aquests ajuts tenen per finalitat la realització d’estades formatives en centres estrangers o espanyols ubicats en una localitat diferent a la del centre d’adscripció del beneficiari i que impliquin el canvi de residència del sol·licitant.

Les activitats a realitzar durant l’estada, en laboratoris d’investigació, consultant fons bibliogràfics o documentals, aprenent noves tècniques instrumentals, participació en escoles d’estiu o realitzant altres treballs de camp, tenen per objecte la millor consecució del pla de recerca del beneficiari. Queden excloses d’aquesta convocatòria l’assistència a congressos i altres reunions de treball o coordinació.

CONVOCATÒRIA

Resolució per la qual es convoquen ajuts per a la realització d'estades formatives a Espanya i l'estranger.

Les sol·licituds i la documentació requerida es presentaran a través de l’aplicatiu de Banc de Santander, omplint el formulari que trobareu en el següent link:

El termini de presentació de sol·licituds restarà obert del 17 de gener al 11 de febrer de 2022.

Fins a 15 dies després de la teva tornada, podràs portar-nos la justificació de la teva estada. Aquesta està formada per els comprovants de les despeses de transport, la memòria de l'estada i el certificat del centre receptor.

• Memòria de l'estada formativa
  • Certificat de l'estada en un centre espanyol o estranger
  • Renúncia o canvi de dates de l'estada