Segon mòdul del programa de formació per a joves investigadors de la UB

Aquest mes s’impartirà el segon mòdul del programa de formació per a joves investigadors de la Universitat de Barcelona. El mòdul, que gira al voltant les tècniques per a la millora de la recerca, tindrà lloc del 21 al 24 de febrer a l’aula 1 de la Facultat de Dret i la llengua d’impartició serà el castellà.

Coordinat pel Dr. Joan Guàrdia, la Dra. Teresa Pagès i el Dr. Xavier Testar, el programa té per objectiu dotar de recursos i formació per a la recerca al col·lectiu de joves investigadors de la Universitat de Barcelona, i es dirigeix a personal de la Universitat de Barcelona, contractat, becari i tècnic de suport a la recerca, en fase predoctoral o postdoctoral sempre que hagi passat no més d’un any des de la defensa de la tesi.

S’expedeix un certificat de l’ICE de cada mòdul realitzat amb el requisit imprescindible d’assistir a totes les sessions del mòdul.

Podeu inscriure-us aquí: https://www.ub.edu/idp/web/ca/cursos/ub/fp2022/recerca2