Contractació de personal investigador predoctoral en formació als departaments d'universitats de Catalunya (FI-SDUR) - AGAUR

Durada i dotació

• Tres anys. Els contractes s’han d’iniciar entre l’1 de setembre de 2022 i l’1 de març de 2023.
  • L'import de l'ajut serà de 21.043,32€ (1a i 2a anualitat) i de 22.338,77€ (3a anualitat), aquest import inclou la retribució bruta anual i la quota patronal de la SS.
  • Preus públics de la tutela acadèmica del doctorat.
  • Ajut de 3.000€ per a la realització d'activitats formatives.

Cada persona candidata i cada persona directora de tesi només pot constar en una sol·licitud.

Sol·licitud

Les sol·licituds per als ajuts s'han de presentar per mitjans telemàtics a través de Tràmits Gencat. La sol·licitud consta de dues fases:

Primera fase: La sol·licitud provisional l'ha de presentar la persona candidata al contracte predoctoral.

L'imprès de sol·licitud normalitzat consta d'un formulari general. S'hi ha d'annexar la documentació següent, seguint les instruccions del mateix formulari:

• Document annex normalitzat.
  • Un document que acrediti el compliment del requisit de la base 4.2.b en referència a la concessió del projecte de recerca, o conveni o contracte de recerca o transferència. No serà necessari presentar aquest document si el projecte, contracte o conveni ha estat atorgat o està formalment vinculat a la universitat d'adscripció.
  • Els expedients acadèmics que donen accés al doctorat. Als expedients acadèmics dels estudis han de constar la data d'obtenció del títol i la nota mitjana.
  • En el cas que els estudis s'hagin cursat fora del sistema universitari de l'Estat espanyol, també s'han de presentar les declaracions d'equivalències de notes mitjanes.
  • Si escau, una còpia de la documentació acreditativa corresponent a les situacions d'excepcionalitat establertes a la convocatòria.

Segona fase: confirmació de les sol·licituds per part de les universitats.

Termini de presentació de sol·licituds (persones candidates): del 9 de març de 2022 al 21 de març de 2022 a les 14:00h (hora local de Barcelona).

Termini de validació de les sol·licituds (universitats): del 25 de març de 2022 al 31 de març de 2022 a les 14:00h.

+ informació