Premis del Consell Social de la Universitat de Barcelona

Por Anna Engel

El Consell Social de la Universitat de Barcelona convoca la XVIII edició dels Premis al millor article derivat d’una tesi doctoral llegida a la UB entre els anys 2017 i 2021, en les modalitats de Premi José Manuel Blecua, en l’àmbit d’Humanitats i Ciències Socials, i Premi Ramon Margalef, en l’àmbit de Ciències Experimentals i de la Salut, ambdós dotats amb 5.000 €.

Trobareu la informació detallada dels premis en aquest enllaç

Així mateix us informem que també s’ha obert la convocatòria de la XV edició dels premis Antoni Caparrós, coorganitzada amb la Fundació Bosch i Gimpera, per reconèixer el millor projecte de transferència de coneixement, tecnologia i innovació, i Senén Vilaró, per reconèixer la creació d’una empresa innovadora, ambdós dotats amb 5.000 €. Trobareu la informació en aquest enllaç.