VIII EDICIÓ DE CONFERÈNCIES sobre l’aplicabilitat d’estadística en diversos contexts sòcio-educatius

Tindrà lloc el proper 22 novembre 2022 a les 10:30 i a les 17:30.

L'objectiu és visibilitzar l'estadística en contexts professionals com són l'educació formal, social i empresa.

Serà virtual en el següent enllaç: https://ub-edu.zoom.us/j/96506436539

VIII EDICIÓ DE CONFERÈNCIES

L’aplicabilitat d’estadística en diversos contexts sòcio-educatius

DIA

HORARI

CONFERENCIANTS

22 novembre 2022

10:30

12:30

Taller adreçat a l’alumnat interessat en l’aplicació de l’estadística en l’àmbit empresarial de la pedagogia.

Diego Alonso

Pedagog del S.E.M.

L’estadística en el marc de la formació al Sistema d’Emergències Mèdiques

Taller adreçat a l’alumnat interessat en l’aplicació de l’estadística en l’àmbit social de la pedagogia.

Cristina Saenz

Pedagoga d'EAIA Baix Llobregat

Dades estadístiques en un Equip d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència (EAIA)

Taller adreçat a l’alumnat interessat en l’aplicació de l’estadística en l’àmbit de l’educació formal.

Susana Navarro

Pedagoga a l’àrea d’Innovació, Programes i Formació. CEB.

L’estadística en el marc del Consorci d’Educació de Barcelona

17:30

19:30

Diego Alonso

Pedagog del S.E.M.

L’estadística en el marc de la formació al Sistema d’Emergències Mèdiques

Cristina Saenz

Pedagoga d'EAIA Baix Llobregat

Susana Navarro

Pedagoga a l’àrea d’Innovació, Programes i Formació. CEB.

L’estadística en el marc del Consorci d’Educació de Barcelona