Convocatòria 2023 de beques de col·laboració a l'Escola d'Administració Pública de Catalunya

L’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) convoca beques per desenvolupar estudis i treballs relacionats amb els seus àmbits d’actuació. Aquestes beques de col·laboració tenen com a finalitat l'augment de la formació teoricopràctica i la preparació professional dels estudiants seleccionats mitjançant la realització de tasques pròpies de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, sota la tutoria de la persona que es designi.

Les persones beneficiàries han de ser persones físiques que compleixin els requisits següents:

• Disposar del nivell de suficiència en llengua catalana (nivell C1 o equivalent, excepte en aquelles modalitats que les bases estableixin la necessitat de disposar del nivell C2 o equivalent).
  • Ser graduats o llicenciats en els estudis requerits i haver obtingut la titulació, com a màxim, dins dels tres anys previs a la data de presentació de la sol·licitud, indicada a la convocatòria.

Cada beca té una dotació econòmica de 700 euros mensuals

El període de gaudiment de la beca s'iniciarà a partir de l'1 de febrer o en tot cas del mes següent al de la publicació de la resolució de concessió de les beques i finalitzarà el 30 de novembre del mateix any, malgrat el mes d'agost, com a mes de descans, no serà computable a efectes econòmics.

La col·laboració consisteix a executar les tasques assignades en les dependències de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, durant cinc hores diàries, en règim de matí, de dilluns a divendres, a la seu de l'Escola que s'assenyali en cada modalitat, sens perjudici, de què es pugui dur a distància, en línia, un màxim de dos dies a la setmana.

Les sol·licituds i la documentació annexa s'han de presentar, exclusivament, per mitjans electrònics, a través de tràmits gencat.

+ informació: https://eapc.gencat.cat/ca/lescola/ofertes-de-treball-de-lescola-per-a-lacces-de-caracter-temporal/beques-i-practiques-formatives-de-lescola