Convocatòria de concurs places de Professorat Lector del Programa Serra Húnter UB

CALENDARI

• Període de presentació de sol·licituds
    Del dia 31 d’octubre de 2022 al dia 29 de novembre de 2022, ambdós inclosos.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PER CORREU ELECTRÒNIC (personal.academic.concursos@ub.edu) EN FORMAT PDF

- Documentació base 3.4:

a) Còpia del DNI o passaport o, en el cas dels estrangers, còpia del NIE o de la targeta d’identitat.

b) Còpia del títol de doctor o resguard de la sol·licitud corresponent.

c) Còpia de l’informe favorable de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) per accedir a la categoria de professor lector, o bé de l’Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación (ANECA) per accedir a la categoria de professor ajudant doctor o equivalent.

d) Certificació acreditativa del nivell C de català de la Generalitat de Catalunya o equivalent, o compromís d’obtenir-lo d’acord amb el que es preveu a la base 2.2 d)

- Documentació base 3.5

a) Currículum complet, en format lliure.

b) Document en què s’especifiquin les 5 aportacions acadèmiques més valuoses de la persona sol·licitant (articles, llibres, patents...)

c) Breu descripció de la trajectòria docent (màxim 1 pàgina)

d) Declaració succinta dels interessos docents i de recerca en consonància amb l’àmbit del contracte ofert per als cinc anys successius. El document no exedirà les 6 pàgines

e) Si se’n disposa, acreditació de l’experiència postdoctoral internacional o de l’estada en universitats o centres de recerca de reconegut prestigi, espanyols o estrangers, diferents de la universitat contractant, a l’efecte, especialment, de la valoració del mèrit preferent previst a la base 6.4.

+ informació: https://seu.ub.edu/ofertaPublicaCategoriaPublic/listPublicacionsAmbCategoria?categoria.id=349506