Col·laboració en un estudi

Un grup d'estudiants del quart curs del grau de Pedagogia de la Universitat de Barcelona estem realitzant un estudi sobre quins són els màsters oficials que pot accedir un pedagog/a fora de la facultat d'Educació dins de la Universitat de Barcelona. Un dels escollits ha sigut el Màster de Psicologia en l'Educació.

Per poder descobrir des de l'experiència de qualsevol dels alumnes i les alumnes que hi han format part o en formen, la realitat del màster hem elaborat un qüestionari.

Aquest qüestionari garanteix l'anonimat als participants, així com la confidencialitat de la informació obtinguda, en la qual s'utilitzarà únicament per a fins d'anàlisis.

Respondre aquest qüestionari no li portarà més de 5 minuts. Li recordem que premi el botó de "Guardar i enviar" una vegada estigui finalitzat.

Aquest qüestionari es mantindrà obert fins divendres 2 de desembre de 2022, aquest darrer inclòs en

Gràcies per la seva col·laboració!