Oferta laboral del Departament d'Educació: titulats/des superiors, psicòlegs/ogues

Descripció del lloc

Nom del lloc: titulat/ada superior, psicòleg/oga
Unitat: Direcció General de l'Alumnat
Ubicació: Via Augusta, 202-226, Barcelona
Subgrup i nivell: A1-21
Tipologia lloc: lloc de programa
Jornada: normal
Horari: especial (de dilluns a divendres de 8:00 a 15:30 hores o de dilluns a divendres de 12:00 a 19:30 hores)
Temporalitat: fins el 31 d'agost de 2023
Observacions: disponibilitat de desplaçament per tot el territori en funció de les tasques d'aquest servei

Requisits de participació

Fase I: Prioritàriament, persones amb vinculació de funcionàries de carrera del cos de titulació superior, psicologia, de la Generalitat de Catalunya.

Fase II: Excepcionalment, atès l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, en el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi els requisits d'ocupació, també es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin els següents requisits:

• Titulació de grau universitari o llicenciatura en psicologia.
  • Nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.

Funcions

Les funcions pròpies del cos superior i, en particular, al Pla de Benestar Emocional impulsat per la subdirecció general d'Orientació, Participació i Benestar de l'Alumnat, com:

• Assessorar als centres educatius, telefònicament i presencialment, en el benestar de l'alumnat.
  • Coordinar-se amb els centres educatius, amb serveis educatius i serveis territorials, si escau, per l'acompanyament i el desenvolupament del pla de benestar emocional en els centres educatius.
  • Coordinar-se amb els agents externs, altres departaments i xarxes territorials.
  • Planificar i preparar la formació necessària pel funcionament del Pla.
  • Dissenyar i implementar tallers de benestar emocional per a l'alumnat arreu del territori.
  • Impartir la formació del Pla de Benestar Emocional pels docents.
  • Participar en la promoció i la difusió del Pla de Benestar Emocional.
  • Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.

Termini

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el 9 de desembre de 2022.

+ informació: https://educacio.gencat.cat/ca/Detall/EDU318322