Concurs «Tesis en 4 minuts» de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (Fcri) convoca una nova edició del concurs Tesis en 4 Minuts, que planteja als estudiants de doctorat de qualsevol disciplina científica el repte d’explicar la seva recerca durant un temps màxim de quatre minuts, en un llenguatge senzill i fàcilment comprensible per un públic general.

representants interuniversitaris

La Universitat de Barcelona és una de les dotze universitats catalanes que hi participa.

Per seleccionar el candidat o candidata que representarà la institució en aquesta convocatòria, s’organitza una fase prèvia del concurs.

Calendari:

• El període de participació, per publicar el teu vídeo i omplir el formulari amb la teva proposta i dades personals, és del 6 de març al 7 d’abril de 2023, tots dos inclosos.
  • La final interna de la UB tindrà lloc el 26 d’abril de 2023 a les 10 h.

Inscripció:

• Les gravacions s’han de fer públiques al YouTube.
  • Cada participant ha d’omplir un formulari en línia, abans de les 23:59 del 7 d'abril, en el qual ha d’indicar l’enllaç públic del seu vídeo al YouTube.
  • En el títol del vídeo cal incloure-hi el nom «Representant UB-Fcri 2023».

Consulta les bases del concurs Tesis en 4 Minuts de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.