Convocatòria per cobrir una plaça d’ajudant d’investigació

La Fundació Blanquerna, de la Universitat Ramon Llull, obre convocatòria per cobrir una plaça  d’ajudant d’investigació vinculada al projecte de transferència “El projecte educatiu de la Basílica de la Sagrada Família” , liderat per la Dra. Anna Maria de Monserrat (Grup de Recerca Grup de Recerca en Pedagogia, Societat i Innovació amb el suport de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, PSITIC) i el Dr. Àngel Jesús Navarro (Grup de Recerca en Educació, Didàctica i Aprenentatge, GREDA). L’esmentat projecte es gestiona des del Servei d’Assessorament i Innovació Psicopedagògica (SAIP), coordinat per la Dra. Eva Liesa.

Tasques a desenvolupar en col·laboració

Suport en les diferents accions del projecte: revisió continguts i materials de les visites guiades a la BSF; concurs de treballs de recerca de Batxillerat; Art Integrat; Pla de formació als guies; Concurs de les torres evangelistes.

Suport en la redacció d’actes i informes de resultats.

Requisits

Estar en possessió del títol de grau en Educació i/o Psicologia.

Mèrits

Estar cursant o haver cursat algun Màster Universitari de la FPCEE  Blanquerna - Universitat Ramon Llull.

Dedicació i horari

La incorporació serà immediata.

El contracte serà de 10h/setmana en horari a pactar.

Un matí a la setmana caldrà desplaçar-se a les oficines de la BSF.

El període d’execució del projecte és de 11 mesos amb possibilitats d’ampliació.

Documentació

Les persones interessades poden fer arribar el seu CV i una carta de motivació a la Dra. Eva Liesa (saip@blanquerna.url.edu)  abans del 14 de febrer (inclòs)