I Jornada de Recerca i Divulgació de Doctorat de la Universitat de Barcelona

CAT

Benvolguts Estudiant de Doctorat

El pròxim dia 19 maig de 2023 durant el matí es realitzarà la I Jornada de Recerca i Divulgació de Doctorat de la UB, a l'Edifici Històric de la UB. Aquesta jornada, està enfocada a donar promoció a la recerca, innovació i desenvolupament de coneixement que s'està duent a terme per part dels estudiants de doctorat de la Universitat de Barcelona.

En aquesta jornada es podran presentar pòsters per part dels doctorands i doctorandes (aquests poden haver estat presentats en altres congressos), hi haurà diferents conferències d'interès general, així com concursos per tal de poder donar visibilitat a la recerca dels doctorands i fer divulgació de les seves tesis doctorals.

Si esteu interessats en participar-hi, per tal d'una correcta organització i l'emissió de certificats, preguem que abans del dia 8 de març completéssiu el següent formulari de preinscripció (https://forms.gle/pR2SsPYyLfeeiuSL9.).

A mesura que s'apropi la data us enviarem el programa definitiu.

En cas de qualsevol dubte us podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través de la següent adreça electrónica consell.doctorands@ub.edu.

CAS

Estimados Estudiantes de Doctorado

El próximo día 19 mayo de 2023 durante la mañana se realizará la I Jornada de Investigación y Divulgación de Doctorado de la UB, en el Edificio Histórico de la UB. Esta jornada, está enfocada a dar promoción a la Investigación, Innovación y Desarrollo de conocimiento que se está llevando a cabo por parte de los estudiantes de Doctorado de la Universitat de Barcelona.

En esta jornada se podrán presentar pósteres por parte de los doctorandos y doctorandas (estos pueden haber sido presentados en otros congresos), habrá diferentes conferencias de interés general, así como concursos para poder dar visibilidad  a la investigación de los doctorandos y hacer divulgación de sus tesis doctorales.

Si estáis interesados en participar, para una correcta organización y la emisión de certificados, rogamos que antes del día 8 de marzo completarais el siguiente formulario de preinscripción (

A medida que se acerque la fecha os enviaremos el programa definitivo.

En caso de cualquier duda os podéis poner en contacto con nosotros a través de la siguiente dirección electrónica
consell.doctorands@ub.edu.

ENG

Dear PhD students,

On 19th May 2023  the 1st PhD Research and Dissemination Meeting  of the University of Barcelona will be held in the UB Historical Building during the morning. This event is aimed at promoting the Research, Innovation and Development of Knowledge that is being carried out by PhD students at the University of Barcelona.

At this conference, PhD students can present posters (these may already have been presented at other conferences), different conferences of general interest will take place, as well as competitions in order to give visibility to the students’ research projects, and to disseminate their theses.

If you are interested in taking part, In order to ensure correct organization and the issuing of certificates, please fill in the following pre-registration form (https://forms.gle/VD2fqXReBSWVy4mT8) by 8 March.

As the date approaches, we will send you the definitive program.

In case you have any questions you can contact via the following email address consell.doctorands@ub.edu.