Sin comentarios
La Revista Catalana de Pedagogia es complau a convidar-vos al III Seminari Web: “Pedagogies feministes als Països Catalans”, a càrrec de Ruth Vilà, Berta Llos, Trinidad Donoso i Mercè Otero.
· Data: 8 de novembre de 2022
· Hora: 18:30 – 19:30 h
· Enllaç: https://bit.ly/3yRrNKc (codi d'accés: 7Ck16c)
En aquest seminari s’aborda la necessitat de posar el gènere en el centre del debat i el pensament pedagògic crític com a element de transformació educativa. En el camp pedagògic, les aportacions dels feminismes poden frenar la reproducció de desigualtats socials i educatives i esdevenir un motor de canvi en clau d’igualtat, equitat i justícia social. El seminari web girarà entorn a tres dels darrers articles publicats en el Volum 21 de la Revista, en el qual compartirem recerques, experiències i innovacions des de pedagogies feministes, crítiques, postcolonials i antiglobalitzadores, que contribueixen a desconstruir les estructures jeràrquiques, patriarcals i heteronormatives:
Gavaldà, X., Llos, B., i Sánchez, A. (2022). Pràctiques de referència en coeducació a Catalunya. Revista Catalana de Pedagogia, 21, 3-20. https://doi.org/10.2436/20.3007.01.169
Donoso, T., Rubio, M. J., i Vilà. R. (2022). Com mesurar la ciberviolència de gènere?. Validació d’un instrument i resultats. Revista Catalana de Pedagogia, 21, 36-48. https://doi.org/10.2436/20.3007.01.171
Otero, M. (2021). Per una educació feminista! Revista Catalana de Pedagogia, 21, 49-58. https://doi.org/10.2436/20.3007.01.172