Defensa de la tesi "Millora de la Qualitat Educativa a través de l’Aprenentatge Cooperatiu i els Projectes d’Aula" per J. Quiroz

Ens plau informar-vos de l’acte de defensa de la tesi doctoral de la estudiant del DIPE Julia Quiroz Macías titulada:

"Millora de la Qualitat Educativa a través de l’Aprenentatge Cooperatiu i els Projectes d’Aula: Àrees Bàsiques, Competències Ciutadanes i Educació per al Desenvolupament Sostenible”

dirigida per la Dra. Marta Flores Coll de la Universitat Autònoma de Barcelona

El tribunal que ha de valorar la tesi està format per:

Presidenta: Dra. Vanessa Valdebenito Zambrano, Universidad Católica de Temuco (Xile)

Secretaria: Dra. Ester Miquel Bertran, Universitat Autònoma de Barcelona

Vocal: Dr. Diego Navarro Mateu, Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir

L'acte tindrà lloc el divendres dia 19 de març 2024 a les 16 h en format SEMIPRESENCIAL., en la sala de grados de la Facultad de Letras (G6-002) de la UAB

Enllaç: Acte públic de la lectura de la tesi doctoral de la doctoranda Julia Quiroz Macías

 

                                                                        ***

Nos complace informaros del acto de defensa de la tesis doctoral de la estudiante del DIPE Julia Quiroz Macías titulada:

"Mejora de la Calidad Educativa a través del Aprendizaje Cooperativo y los Proyectos de Aula: Áreas Básicas, Competencias Ciudadanas y Educación para el Desarrollo Sostenible”

dirigida por la Dra. Marta Flores Coll de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El tribunal que ha de valorar la tesis está formado por:

Presidenta: Dra. Vanessa Valdebenito Zambrano, Universidad Católica de Temuco (Xile)

Secretaria: Dra. Ester Miquel Bertran, Universitat Autònoma de Barcelona

Vocal: Dr. Diego Navarro Mateu, Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir

El acto tendrá lugar el 19 de marzo a las 16 h en formato SEMIPRESENCIAL, en la sala de grados de la Facultad de Letras (G6-002) de la UAB

Enlace para que os podáis conectar online si os interesa: Acto público de la lectura de la tesis doctoral de la doctoranda Julia Quiroz Macías