Riba (2015). Veritat i objectivitat en les ciències socials: podem demanar una ciència social relativista?

Discurs de recepció que el Dr. Carles-Enric Riba va pronunciar com a membre de la Secció de Filosofia i Ciències Socials de l’Institut d'Estudis Catalans el 15 de desembre de 2015.

En el seu discurs, Riba va defensar una aproximació, la de les ciències socials, que busquen l’objectivitat i la veritat a partir de l’anàlisi d’una realitat multiforme que implica diverses interpretacions. Joaquim Arnau, també membre de la Secció, va ser l’encarregat de donar resposta al discurs de recepció.

(Se recomienda a los estudiantes castellanoparlantes que utilicen Softcatalà para la traducción del texto)