Ajuts de mobilitat “Becas Iberoamérica. Santander Investigación”

El programa “Becas Iberoamérica. Santander Investigación” és un projecte impulsat pel Banco Santander amb l’objectiu de reforçar la mobilitat i l’intercanvi de joves professors i investigadors i alumnes de doctorat entre universitats i centres de recerca iberoamericans. La finalitat d’aquestes beques és promoure l’actualització del nivell de coneixements dels participants, l’aprenentatge de noves tècniques i mètodes, establir o consolidar vincles acadèmics entre grups de recerca i institucions iberoamericanes i recollir informació addicional i específica necessària per als estudis i investigacions que duguin a terme els destinataris. Específicament, les beques pretenen ajudar a complementar la formació i especialització científica i tècnica dels alumnes de doctorat.

Per al curs 2020-2021 la UB disposa de tres beques de 5000€ cadascuna per cobrir les despeses de viatge, allotjament i manutenció dels beneficiaris, associades a la seva estada a la institució iberoamericana. La durada mínima de l’estada és de quatre mesos i s’ha de dur a terme durant el curs acadèmic 2020-2021 (de l’1 de setembre de 2020 fins el 30 de juny de 2021).

Requisits:

• Estar matriculat a la UB com a estudiant de doctorat, tant en el moment de fer la sol·licitud com durant l’estada.
  • Haver completat satisfactòriament al menys un any de la titulació en el moment de presentar la sol·licitud.
  • Fer l’estada en un centre de recerca o universitat que pertanyi a un dels següents països iberoamericans: Argentina, Uruguai, Bolívia, Brasil, Colòmbia, Costa Rica, Cuba, Equador, El Salvador, Guatemala, Hondures, Mèxic, Nicaragua, Panamà, Paraguai, Perú, Puerto Rico, República Dominicana, Veneçuela i Xile.
  • Acreditar una invitació per escrit per part de la institució d’acollida.

Tramitació: Per a formalitzar la presentació d’una sol·licitud s’han de complir obligatòriament les següents condicions:

• Inscripció a l’aplicació del programa “Becas Iberoamérica. Santander Investigación” a la pàgina www.becas-santander.com.
  • Presentar per registre la documentació requerida aquí.

Termini: El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 16 de març de 2020. La resolució de l’adjudicació es publicarà a la web de l’Oficina de Mobilitat i Programes Internacionals, abans del 15 d’abril de 2020