Convocatòria 2021 premis Rosalind Franklin al millor TFM amb perspectiva de gènere

Us comuniquem que ja s’ha publicat la tercera convocatòria dels Premis Clara Campoamor i Rosalind Franklin,  al Millor Treball Final de grau i Treball Final de Màster amb  perspectiva de gènere al web de la Unitat d’Igualtat https://www.ub.edu/web/ub/ca/sites/genere/Detalls/premis-treball-tfg-tfm.html

El premi és finançat pel Vicerectorat d’Igualtat i Gènere, i en el cas del Premi Clara Campoamor també per l’Institut Català de les dones, i pretén  fomentar la integració de la perspectiva de gènere a la recerca i a la docència, i visibilitzar la recerca en gènere que fa l’alumnat.

Tal com s’exposa a les bases hi pot participar l’alumnat que hagi defensat el seu treball a la Universitat de Barcelona durant el curs lectiu 2020-2021, quan el treball hagi estat qualificat amb una nota mínima de 8.. El termini de lliurament  dels Treballs Final de Grau  al Premi Clara Campoamor finalitza el 30 de setembre i els dels Treballs Final de Màster al Premi Rosalind Franklin el 15 d’octubre.

Per poder presentar el treball, en els dos casos, s’ha de presentar la sol·licitud d’acord al formulari normalitzat disponible a la pàgina web de la Unitat d’Igualtat . S’ha d’enviar el treball en format PDF, de forma anònima, es a dir, sense cap referència al nom de l’autor o autora ni cap dada que l’identifiqui, ni tampoc de la persona que ha tutoritzat el treball, precedit d’un resum del seu contingut d’un màxim de cinc-centes paraules. Igualment anirà acompanyat d’una còpia de l’expedient acadèmic certificat emès per l’autoritat competent que permeti acreditar la qualificació obtinguda en l’avaluació corresponent.

Us informem també que a la pròpia pàgina  consta l’accés al Dipòsit Digital amb les col·leccions dels Treballs dels Premis guanyadors de les dues edicions anteriors:  Premi Clara Campoamor ,  Premi Rosalind Franklin