Exposició pública de l’autoinforme d’acreditació del DIPE

Us informem que el dia 13 de gener s’ha publicat al web de l’EDUB les notícies en relació amb la iniciació del període d’exposició pública de l’autoinforme d’acreditació de dos programes de doctorat de la Universitat de Barcelona.

Psicologia Social i de les Organitzacions

Psicologia de l’Educació DIPE

Durant aquest període d’exposició pública tota la comunitat universitària i els grups d’interès poden efectuar qualsevol comentari o suggeriment en relació amb l’autoinforme. L’eina habilitada per rebre aquests comentaris o suggeriments serà el correu electrònic de qualitat de l’Escola de Doctorat (EDUB).

Període d’exposició pública: del 13 de gener fins al 2 de febrer de 2022 (ambdós inclosos)

Correu electrònic per rebre qualsevol comentari o suggeriment: qualitatedub@ub.edu