Selecció de representats de la UB a la XXII LERU Doctoral Summer School

Us informem que fins al proper dia 8 de març (a les 23:59h) estarà obert el període d'inscripció per participar en el procés de selecció per assistir com a Representats de la UB a la XXII LERU Doctoral Summer School, que tindrà lloc a la University of Utrecht, del 4 al 8 de Juliol de 2022.

Enguany, l’Escola d’Estiu de la LERU estarà centrada en “The University of the Future. Rethinking the role of universities worldwide in the face of the challenges of the 21st century”. En fitxer adjunt trobareu el Programa preliminar de l’activitat.

Per  a poder participar en el procés de selecció és necessari haver formalitzat la matrícula de doctorat corresponent al curs acadèmic 2021/22 a la UB, i aportar la documentació que detallem a continuació a l’adreça de correu electrònic(ot.vr.recerca@ub.edu) amb el següent l’encapçalament “candidatura per a LERU- Summer School 2022”

- Curriculum Vitae (en format Europass). Adjuntem l’enllaç per a que pugueu emprar la plantilla: https://europa.eu/europass/en

Es valorarà principalment la publicació d’articles en revistes indexades nacionals i internacionals i la participació en congressos, com a garantia per a un bon aprofitament de l’activitat subvencionada.

- Certificat del nivell d'anglès.

Estan exempts de presentar aquest certificat els/les doctorands/des procedents de països de parla anglesa o els que la tenen com a llengua vehicular.

- Carta de motivació, escrita en anglès.

La carta de motivació no ha de ser un resum del CV sinó una exposició de motius que permetin convèncer al comitè de selecció de la idoneïtat de la persona candidata i del seu interès per participar en aquesta activitat concreta. Adjunten aquest enllaç per ajudar-vos a preparar aquesta carta.

La selecció es durà a terme en dues fases: una primera fase que permet valorar les sol·licituds rebudes i una segonaque inclou una entrevista personal, en anglès, amb els candidats i candidates preseleccionats.

La UB es farà càrrec de les despeses de viatge i d’inscripció del/s candidat/s seleccionat/s (màxim 2 candidats). Només els candidats seleccionats en els diferents processos de selecció fets a les universitats LERU participaran en aquesta escola d’estiu.

Si teniu cap dubte o consulta, podeu adreçar-vos a l’Oficina Tècnica del Vicerectorat de Recerca (ot.vr.recerca@ub.edu).