Col·laboració en un estudi per avaluar l'efectivitat de la vacuna contra el virus del papil·loma humà

Benvolgudes,

Es necessiten dones no vacunades contra el virus del papil·loma humà (VPH) per a un estudi sobre la infecció oral pel VPH liderat per l’Institut Català d’Oncologia (ICO).

La infecció oral pel VPH pot provocar càncer de orofaringe i els resultats d’aquest estudi podrien ajudar a prevenir aquest tipus de càncer.

Es necessiten:

•            dones no vacunades contra el VPH

•            nascudes entre 1992 i 1996

•            que tinguin menys de 30 anys

•            i que siguin estudiants d'universitats catalanes o tinguin un grau universitari

Participar-hi és molt senzill. Només cal que contacteu amb les investigadores responsables de l’estudi i que:

1.           Signis el consentiment informat de participació

2.           Donis una mostra oral (glopeig bucal durant 1 minut)

3.           Emplenis un qüestionari confidencial a través del mòbil (màxim 30 minuts)

4.           Ensenyis el carnet de vacunes, una fotografia del mateix o tinguis accés a La Meva Salut

T'ho expliquem en aquest vídeo en només un minut:

Video informatiu estudi VPH

Video informativo estudio VPH

Tal com ens han informat des de l’ICO, si estàs interessada a participar-hi, s’ adaptaran a la vostra disponibilitat i buscaran un lloc a la Universitat on et vagi bé per citar-te.

Per participar a l’estudi omple el següent formulari de contacte:

La teva participació és crucial per prevenir el càncer d'orofaringe!

T’hi esperem!