Beques per un Summer School en la Universitat de Groningen (Països Baixos)

Des del projecte europeu Erasmus+ Brighter Future hem organitzat una Summer School que tindrà lloc a la Universitat de Groningen (Països Baixos), entre el 29 d'agost i el 2 de setembre. El seu objectiu és proporcionar a professionals de l’àmbit de l’educació informació i estratègies per millorar la inclusió als centres educatius de l’estudiantat  que ha viscut experiències d'adversitat com ara la separació o pèrdua de les seves figures parentals, cures negligents o abusos.

Per a aquesta activitat, la UAB seleccionarà cinc estudiants de postgrau o del darrer curs del grau per atorgar-los-hi una beca que cobreixi les despeses d’inscripció, viatge i allotjament.

La informació sobre la Summer School i sobre el procediment tant per a inscriure's com per a sol·licitar una beca pot trobar-se en la pàgina web del projecte Brigther Future.