Conferencia ¿Desconexión Digital? Enfrentar desigualdades educativas en sociedades globales” por la Dra. Helsper

En el marco del seminario: “¿Desconexión Digital? Enfrentar desigualdades educativas en sociedades globales”, La Dra. Ellen Helsper (Professor of Digital Inequalities in the Department of Media and Communications at London School Economics and Political Science) presentará la conferencia “¿Desconexión Digital? Enfrentar desigualdades educativas en sociedades globales”.

Para contextualizar, os comparto esta entrevista que le hicimos el año pasado en el marco de la iniciativa #educarconsentido: Ellen Helsper: Desigualdades socio-digitales

La actividad se realizará el día 3 de noviembre (2022) a las 15:30 horas, en el saló de graus (3era planta), edifici Midgia 1. Facultat d’Educació (Campus Mundet - Universitat de Barcelona).

La actividad es abierta y la conferencia será impartida en castellano. Por temas de aforo, para poder asistir debéis inscribiros aquí.

Más información: https://bit.ly/3CNNSKK

Organiza: Grupo de Investigación ESBRINA, Facultat de Educació, Universitat de Barcelona

____________________________________________________

Assumpte: Conferència Ellen Helsper (LSE-UK) a la Facultat d'Educació. “Desigualtat digital: explicacions locals de patrons globals”

Hola a totes I tots

En el marc del seminari: “Desconexió Digital? Enfrontar desigualtats educatives en societats globals”, La Dra. Ellen Helsper presentarà la conferència “Desconnexió Digital? Enfrontar desigualtats educatives en societats globals”.

Per contextualitzar, us comparteixo aquesta entrevista que li vam fer l'any passat en el marc de la iniciativa #educarconsentido: Ellen Helsper:Desigualtats sociodigitals

L'activitat es realitzarà el dia 3 de novembre (2022) a les 15.30 hores, al saló de graus (3era planta), edifici Midgia 1. Facultat d'Educació (Campus Mundet - Universitat de Barcelona).

L´activitat és oberta i la conferència serà impartida en castellà. Per temes d'aforament, per poder assistir us heu d'inscriure aquí.

Més informació: https://bit.ly/3CNNSKK

Organitza: Grup de Recerca ESBRINA, Facultat d'Educació, Universitat de Barcelona