Debats d'Educació: "Les ciutats com a xarxes d'aprenentatge connectat" amb Sunanna Chand

La Fundació Jaume Bofill y la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), organitzen com a part del projecte Debats d'Educació el debat anomenat "Les ciutats com a xarxes d’aprenentatge connectat - El model Remake Learning de Pittsburgh" amb Sunanna Chand.

Sunnana Chand és responsable d'estratègia d'innovació per l'aprenenentatge del Consell del moviment Remake Learning i una de les joves reconegudes amb el premi 30 under 30 del Pittsburgh Business Times com a líder que contribueix a donar forma al futur de la ciutat. Des del 2007, Pittsburgh és una de les ciutats que treballa activament per implicar tots els agents socials en el disseny de nous espais i oportunitats educatives, en el marc del model conegut com Aprenentatge Connectat. Sunnana Chand compartirà l’experiència acumulada al llarg de més de 10 anys en aquesta ciutat i donarà les claus a qüestions relacionades amb les ciutats com a xarxes educatives que connecten diferents contexts, la formació del professorat des d'un model d'aprenentatge connectat, l'empoderament de les famílies per aconseguir un aprenentatge innovador, o el disseny de trajectòries individuals i personalitzades d'aprenentatge centrades en les motivacions i interessos dels alumnes.

Data: dijous 28 de setembre
Hora: 18.30h