Comunicat d'adopció de mesures excepcionals per contenir el brot epidèmic de COVID-19

El Consell Interuniversitari de Catalunya ha acordat consensuar un criteri comú davant la petició de Salut Pública de mantenir la reducció de l’activitat presencial, tot respectant l’autonomia universitària. La mesura consensuada s’adopta per a un termini de 30 dies per afavorir la governança universitària, així com l’estabilitat de l’activitat docent.

L’acord és el següent:

“En el marc del Consell Interuniversitari de Catalunya, el Govern i les 12 universitats catalanes han acordat que durant el mes de novembre tota la docència serà virtual i només es mantindran com a excepció les pràctiques i les avaluacions, extremant les mesures de protecció.”