Activitats de St. Jordi a Mundet

Benvolguts, benvolgudes,

Les comissions de Dinamització Lingüística i Cultural de les Facultats de Psicologia i Educació de la Universitat de Barcelona us convidem a participar en les activitats de la setmana de St. Jordi al campus, organitzades sota el nom de Primavera de la Llengua.

Podeu consultar el cartell amb els enllaços a les activitats, que anirem activant els dies corresponents: https://www.ub.edu/portal/web/educacio/detall-noti/-/detall/celebrem-la-primavera-de-la-llengua-2021

Hi trobareu, entre d’altres, una exposició, diverses xerrades, un club de lectura i l’oportunitat de compartir les vostres recomanacions literàries. També podreu veure el nou vídeo de la guanyadora del primer Concurs Musical de Mundet.

Esperem que us agradin les propostes i que ens hi acompanyeu.

Gràcies i bon St. Jordi!

Comissions de Dinamització Lingüística i Cultural de les Facultats de Psicologia i Educació. UB

Serveis Lingüístics de Mundet