Invitació a l'acte Open Science and Open Badges

El projecte Oberred ( www.oberred.eu ) s'emmarca en la línia Strategic Partnership del programa Erasmus+

Els socis són:

CENTRE NATIONAL DE LA RECHERCHE SCIENTIFIQUE CNRS
UNIVERSITA DEGLI STUDI DI NAPOLI FEDERICO II
INSTYTUT BADAN LITERACKICH POLSKIEJ AKADEMII NAUK
UNIVERSITÉ CÔTE D’AZUR
BEUTH HOCHSCHULE FÜR TECHNIK BERLIN
WORLD UNIVERSITY SERVICES OF THE MEDITERRANEAN

El principal objectiu d'Oberred és crear una guia pràctica especificant els rols i les competències necessàries per la gestió de dades de recerca en el marc de l'Open Science i crear Open Badges específics per aquests rols i competències. A partir d'aquí, es vol crear una xarxa col·laborativa, un petit ecosistema d'Open Badges, en Open Science, a nivell europeu. En la pàgina web del projecte pots trobar informació més detallada.

En aquest moment el projecte ja està en fase de finalització, i fan una activitat de cloenda per donar-lo a conèixer als investigadors i professionals del nostre entorn que puguin estar interessats.

L'acte serà el divendres 20 de maig a les 12:30 h.

Registre https://forms.gle/Z4qb9XVF5Jru2EDb8