«La teva tesi en 3 minuts»

El Grup Coïmbra desafia els estudiants de doctorat a explicar la seva recerca en anglès, i en no més de tres minuts, a una audiència general. D’aquesta manera, 3MT dona suport als descobriments dels doctorands i els anima a comunicar la investigació que desenvolupen i a explicar quina importància té per a la comunitat.

• Adreçat a: estudiants de doctorat
  • Què es demana: un vídeo de 3 minuts on s’expliqui la tesi i omplir un formulari amb l’enllaç i les dades personals.
  • Termini per l’enviament de propostes: fins al 3 de març de 2023, a les 23:59 h.
  • Premis fase interna: el representant UB serà triat en una final interna que tindrà lloc el 21 de març del 2023, a l'Aula Magna de l'Edifici Històric, on participaran les 10 millors propostes. El guanyador rebrà un iPad i participarà en la final europea del Grup Coïmbra. El segon classificat rebrà una memòria USB.

Avui mateix s’ha publicat un pòdcast on podeu escoltar l’experiència d’una de les representants d’anys passats.

Animeu-vos a participar o bé a fer arribar la informació als investigadors en formació que coneixeu.

Més informació i bases de participació.