I Jornada de Recerca i Divulgació de Doctorat UB

Benvolgudes i Benvolguts doctorands,

Ja falta menys d'un mes perquè ens trobem tots a l'Edifici Històric!

Ens plau fer-vos arribar el cartell promocional i el programa definitiu de la jornada.

Us recordem que el termini per enviar els abstracts i/o confirmar l'assistència finalitza el proper divendres 5 de maig.

D'altra banda, com ja vam avançar en el correu anterior, l'IDP-CE reconeixerà l'assistència i/o participació a la jornada com a unitat formativa de doctorat. Per tal que us puguem expedir un certificat, necessitaríem que us registréssiu a través de l'enllaç següent:

Un cop finalitzada la jornada i havent confirmat la vostra assistència, l'IDP-ICE us farà arribar un certificat en format digital a l'adreça electrònica que hagueu facilitat.

Us recordem també que ja podeu participar al concurs de fotografies/memes a través de Twitter i Instagram. Recordeu etiquetar el perfil del Consell (@doctorands_ub) que ja està operatiu!

A través d'aquestes xarxes socials anirem informant sobre la jornada i les tasques del Consell.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol altra qüestió.

Ben cordialment,

Estimadas y Estimados doctorandos

¡Ya falta menos de un mes para que nos veamos todos en el Edificio Histórico!

Nos complace haceros llegar el cartel promocional y el programa definitivo de la jornada.

Os recordamos que el plazo para enviar el abstract y/o confirmar la asistencia finaliza el próximo 5 de mayo.

Por otro lado, como ya avanzamos en el correo anterior, el IDP-ICE reconocerá la asistencia o participación en la jornada como unidad formativa de doctorado. Para que os podamos expedir un certificado, necesitaríamos que os registraseis en el siguiente enlace:

Una vez finalizada la jornada y habiendo confirmado vuestra asistencia, el IDP-ICE os enviará un certificado en formato digital a la dirección que hayáis facilitado.

Os recordamos también que ya podéis participar en el concurso de fotografías/memes a través de Twitter e Instagram. Recordad etiquetar el perfil del Consejo (@doctorands_ub) que ya está operativo.

A través de estas redes sociales iremos informando sobre la jornada y las labores del Consejo.

Quedamos a vuestra disposición para cualquier otra cuestión.

Cordialmente,

Dear PhD students,

Less than a month to go until we all meet at the Historic Building!

We are pleased to send you the promotional poster and the final programme of the meeting.

We would like to remind you that the deadline for sending the abstract and/or confirming attendance is 5th May.

On the other hand, as we mentioned in the previous email, the IDP-ICE will recognise attendance or participation in the conference as a doctoral training unit. In order for us to issue you with a certificate, we would need you to register at the following link:

Once the conference is over and we have confirmed your attendance, the IDP-ICE will send you a digital certificate to the address you have provided.

We would also like to remind you that you can now participate in the photo/meme contest via Twitter and Instagram. Remember to tag the Council's profile (@doctorands_ub).

Through these social networks we will keep you informed about the meeting and the work of the Council.

We remain at your disposal for any further questions.

Sincerely yours,