Oberta convocatòria Premis Nacionals de Recerca 2021 de la FCRI

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, amb el suport del Govern de la Generalitat de Catalunya, convoca la 32a edició dels Premis Nacionals de Recerca.
Aquests guardons tenen com a finalitat fomentar el reconeixement social de la ciència i l’activitat dels investigadors, mecenes, empresaris, emprenedors i comunicadors científics vinculats al nostre país.

Els guardons consten dels 6 premis següents:
  • Premi Nacional de Recerca (investigadors o investigadores sènior).
  • Premi Nacional de Recerca al Talent Jove (investigadors o investigadores de fins a 40 anys).
  • Premi Nacional de Comunicació Científica.
  • Premi Nacional de Mecenatge Científic.
  • Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I.
  • Premi Nacional d’Innovació a la Creació d’una Empresa de Base Científica
El Premi Nacional de Recerca consisteix en una figura acreditativa del ceramista i escultor Jordi Serra i la quantitat de 40.000 euros. El Premi Nacional de Recerca al Talent Jove consisteix en l’esmentada figura i la quantitat de 10.000 euros. La resta de guardons, sense dotació econòmica, inclouen sengles figures del mateix autor.

Segons les bases dels premis, les universitats (òrgans de govern, facultats, escoles, departaments), els centres de recerca, instituts universitaris de recerca, les acadèmies, les empreses i fundacions i, en general, tots els agents del sistema català de recerca, desenvolupament i innovació, poden presentar candidatures a totes les categories.

Per aquest motiu, ens adrecem a vostè amb l’objectiu que la seva institució valori l’oportunitat de presentar les candidatures que consideri oportunes als premis convocats. La presentació de candidatures caldrà fer-la a través del web www.fundaciorecerca.cat/premi, on trobarà tota la informació necessària i les bases per a presentar la candidatura en qualsevol de les modalitats dels Premis Nacionals de Recerca.
El termini de presentació de candidatures finalitza el 28 de setembre de 2021, a les 14.00 hores.