Ayudas para estudiantes de doctorado UB para estancias de investigación en el extranjero

Estades per a doctorands en un centre de recerca estranger

(model de sol·licitud)

L’objectiu d’aquests ajuts és promoure l’obtenció de la menció internacional al títol de doctor facilitant l’estada en centres de recerca estrangers. L'import de cada ajut serà de 1.000 euros per mes d’estada amb un màxim de 3.000 euros per sol·licitud. Només es consideraran estades inferiors a tres mesos quan es puguin justificar altres estades que complementin els tres mesos requerits per a la menció internacional al títol de doctor. La percepció d'aquest ajut és incompatible amb la concessió de qualsevol altre ajut per a la mateixa finalitat.

L’estada s’haurà de realitzar en el termini d’un any des de la resolució de la convocatòria i una vegada finalitzada caldrà lliurar a l’Oficina de Recerca de Psicologia:
- Una memòria de les activitats realitzades i els resultats obtinguts.
- Un justificant del centre d’acollida conforme s’ha realitzat l’estada.

Requisits
• Els sol·licitants han d'estar matriculats en un programa de doctorat.
• Els estudiants que gaudeixin d’una beca que inclogui programa específic de mobilitat (FPI, FPU, APIF etc.) no podran sol.licitar l'ajut.
• El director de la tesi ha d'estar adscrit a la Facultat de Psicologia i ha de fer constar el seu vist i plau a la sol·licitud així com un informe sobre la rellevància de l'estada per a la tesi doctoral.
• Les estades s’han de realitzar abans de la presentació de la tesi doctoral.

Documentació
• Imprès de sol·licitud, segons model normalitzat, degudament emplenat. La signatura d’aquest document compromet el sol·licitant i el director de tesi a complir amb els requisits per a l’obtenció de la menció internacional al títol de doctor, i, sol·licitar-la.
• Acceptació del centre de recerca d’acollida.
• Breu currículum del centre de recerca o responsable del centre d’acollida.
• Expedient acadèmic i breu currículum del sol·licitant on constin els elements relacionats amb l’activitat de recerca.

Criteris d'avaluació
• Justificació formal i documental dels objectius de l’estada de recerca implicats en la sol·licitud.
• Expedient acadèmic i mèrits de recerca dels sol·licitants.

Les sol·licituds s’hauran d’enviar per correu electrònic a l’Oficina de Recerca de Psicologia (Oficina de Recerca de la Facultat de Psicolgia or.psicologia@ub.edu) indicant en el tema Accions especials , en el termini de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria i hauran d’anar acompanyades de la documentació justificativa corresponent

El termini finalitza el proper dia 6 de juliol.