Estada de Pràctiques a l’Espai de Suport i Innovació Docent de la Facultat de Psicologia UAB

Els estudiants de Màster poden sol·licitar una estada de Pràctiques a l’ESID (Espai de Suport i Innovació Docent) de la Facultat de Psicologia UAB. Aquesta estada està remunerada amb una dotació mensual de 447 euros bruts i requereix una dedicació de 15 hores setmanals durant els matins. L’horari pot ser flexible i en determinants moments del curs, pot fer-se una part de les hores en la franja de tarda. El període abarcaria des de novembre de 2023 a juliol de 2024, aproximadament.

Les tasques a l’ESID es combinen amb les del Prèstec d’Instruments d’Avaluació Psicològica (PIAP), on ja tenim una persona fent l’Estada de Pràctiques, i consisteixen en donar suport al tècnic responsable d’ambdós serveis (en Jordi Rodríguez).

Les persones interessades poden contactar amb Tomás Blasco del Grup d'Investigació en Estrés i Salut del Departament de Psicologia Bàsica enviant un mail  a tomas.blasco@uab.cat abans del 20 d’octubre.