La UOC busca un/a professor/a (posició temporal) per als Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació.

Breu descripció de l'oferta

Busquem un/a professor/a (posició temporal) per als Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació. La missió del lloc de treball serà la d’impulsar, dirigir i desenvolupar l’activitat docent no presencial, la innovació i la recerca del seu àmbit de coneixement. Treballaràs en un ambient dinàmic i flexible on podràs desenvolupar-te professionalment treballant per objectius.

Requisits imprescindibles

• Llicenciatura o Grau en Psicologia.
  • Especialització a nivell de màster o postgrau en els trastorns del desenvolupament, en el desenvolupament infanto-juvenil i/o atenció precoç.
  • Expertesa acadèmica en l’àmbit dels trastorns del desenvolupament i els aspectes psicològics socials, emocionals i conductuals implicats.
  • Coneixement especialitzat de les característiques clíniques i les necessitats educatives específiques en infants i adolescents amb aquestes condicions, especialment pel que fa a la implementació de mesures de suport universals i també específiques.
  • Experiència professional tant del món educatiu i/o clínic en relació amb els trastorns del desenvolupament.
  • Experiència docent a nivell universitari, especialment en entorns virtuals.
  • Capacitat de comunicació i d’expressió oral i escrita en castellà i català.
  • Nivell C1 de català, o voluntat d’aconseguir-lo en un futur pròxim.
  • Nivell d’anglès a partir de B2 del marc comú de referència, o equivalent al First Certificate.
  • Habilitat per a les relacions personals i capacitat per a la comunicació oral i escrita.
  • Competència per a treballar en equip de manera coordinada i cooperant amb  altres persones de manera col·laborativa.
  • Alta iniciativa i capacitat de treballar en entorns innovadors.
  • Persona orientada a resultats, capaç de dur a terme l’activitat professional amb aportació de valor, buscant la superació i la millora contínua per a assolir els estàndards d'excel·lència.

• Doctorat en psicologia o psicologia de l’educació.
  • Coneixements del model educatiu de la UOC.
  • Docència a nivell universitari en l’àmbit dels trastorns del desenvolupament.
  • Participació en projectes de recerca en l’àmbit dels trastorns del desenvolupament, especialment en el disseny d’estudis quantitatius i que tinguin un component de transferència a la societat.
  • Publicacions relacionades amb l’àmbit del desenvolupament en revistes indexades o volums amb procés de revisió per parells.

22/11/2023

03/12/2023