Conferència “Transformacions de les pràctiques educatives a les infraestructures digitals de coneixement" per la Dra. Dussel

En el marc del seminari: “Alineaments i desacoblaments entre els mitjans digitals connectius i les pràctiques escolars”, la Dra. Inés Dussel presentarà la conferència “Transformacions de les pràctiques educatives a les infraestructures digitals de coneixement. Algunes reflexions des de la investigació.”.

L'activitat es realitzarà el dia 12 de desembre (2023) a les 15.30 hores, al saló de graus (3era planta), edifici Midgia 1. Facultat d'Educació (Campus Mundet - Universitat de Barcelona).

L´activitat és oberta i la conferència serà impartida en castellà. Per temes d'aforament, per poder assistir us heu d'inscriure aquí.

image

Inscripción para participar en el seminario. Martes 12 de diciembre 2023. 15:30 horas Saló de Graus, Edifici Midgia 1 (3era planta). Campus Mundet. Universitat de Barcelona. Organiza: ESBRINA (UB). Aforo limitado.

forms.gle

Més informació: https://esbrina.eu/es/portfolio/alineamientos-y-desacoples-entre-los-medios-digitales-conectivos-y-las-practicas-escolares-2/

Organitza: Grup de Recerca ESBRINA, Facultat d'Educació, Universitat de Barcelona