Conferencia "¿Qué hemos aprendido del trabajo con familias de personas con discapacidad intelectual y/o TEA?" por la Dra. Domeniconi

En el marc de les activitats formatives organitzades per les comissions acadèmiques dels programes de postgrau MIPE i DIPE, la Dra. Camila Domeniconi impartirà la conferència titulada:

Data: 12 de desembre de 2023
Hora: 12.00 a 13.30 h
Lloc: Sala de Graus Miquel Siguán, Facultat de Psicologia, Universitat de Barcelona (edifici Ponent, Campus Mundet)

La Dra. Camila Domeniconi es va llicenciar en Psicologia, i va fer el seu Màster i el seu Doctorat en Educació Especial a la Universitat Federal de São Carlos (UFSCAR), Brasil. Va realitzar un post doctorat a la Universitat del Miño i la Universitat de Barcelona. És professora del Departament de Psicologia de la UFSCAR i supervisora d'estudiants de Màster i Doctorat del Programa de Postgrau en Psicologia de la Universitat Federal de São Carlos. Va obtenir una beca de Productivitat del Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico de Brasil. Des del 2009 els seus projectes de recerca se centren en el treball amb famílies i en projectes per promoure el desenvolupament del llenguatge, el desenvolupament de nens amb autisme i millorar la qualitat de les interaccions socials dins de la família.

Us recordem que les conferències organitzades per les CA del MIPE-DIPE estan obertes a estudiants d'altres programes de Màster i Doctorat i també a estudiants de Grau que penseu que poden estar interessats en la temàtica. També a altres professionals que considereu que poden aprofitar aquesta oportunitat de reflexió i aprenentatge.

******

En el marco de las actividades formativas organizadas por las comisiones académicas de los programas de posgrado MIPE y DIPE, la Dra. de la Universidad  impartirá la conferencia titulada:

Fecha: 12 de diciembre de 2023
Hora: 12.00 a 13.30h
Lugar: Sala de Graus Miquel Siguán, Facultad de Psicología, Universidad de Barcelona (edificio Ponent, Campus Mundet)

La Dra. Camila Domeniconi se licenció en Psicología, e hizo su Máster y su Doctorado en Educación Especial en la Universidad Federal de São Carlos (UFSCAR), Brasil. Realizó un postdoctorado en la Universidad del Miño y la Universidad de Barcelona. Es profesora del Departamento de Psicología de la UFSCAR y supervisora de estudiantes de maestría y doctorado del Programa de Posgrado en Psicología de la Universidad Federal de São Carlos. Obtuvo una beca de Productividad del Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico de Brasil. Desde 2009 sus proyectos de investigación se centran en el trabajo con familias, y en proyectos para promover el desarrollo del lenguaje, el desarrollo de niños con autismo y en mejorar la calidad de las interacciones sociales dentro de la familia.

Os recordamos que las conferencias organizadas por las CA del MIPE-DIPE están abiertas a estudiantes de otros programas de Máster y Doctorado y también a estudiantes de Grado que penséis que pueden estar interesados ​​en la temática. También a otros profesionales que consideréis que pueden aprovechar esta oportunidad de reflexión y aprendizaje.