Convocatoria de ayudas para investigadores y profesores en formación del Ministerio de Ciencia y Universidades FPU 2023

Benvolguts estudiants de doctorat,

Els informem que s'ha publicat la convocatòria d'ajuts per investigadors i professors en formació del Ministeri de Ciència i Universitats FPU 2023.

El termini de presentació de sol·licituds restarà obert del 17 de gener al 15 de febrer a les 14:00 h. (hora local de Barcelona)

La presentació de sol·licituds es realitzarà per via electrònica, a travès de la Seu Electrònica del Ministeri.

Estimados estudiantes de doctorado,

Nos place informarles que se ha publicado la convocatoria de ayudas para investigadores y profesores en formación del Ministerio de Ciencia y Universidades FPU 2023.

El termino de presentación de solicitudes está abierto del 17 de enero al 15 de febrero a las 14:00 h. (hora local de Barcelona)

La presentación de solicitudes se realizará por vía electrónica, a través de la Sede Electrónica del Ministerio

Dear PhD students,

We are pleased to inform you that the call for applications for FPU 2023 grants for trainee researchers and teachers of the Ministry of Science and Universities has been published.

The deadline for submission of applications is open from 17 January to 15 February at 14:00 h. (Barcelona local time).

Applications must be submitted electronically, through the Ministry's Webpage.

Further information