Circuit de tramitació de la Comissió de Bioètica de la Universitat de Barcelona

S’ha actualitzat el model de formularis, amb una nova estructura i més informació pràctica per als investigadors que sol·liciten l’aprovació de la  Comissió de Bioètica de la Universitat de Barcelona (CBUB) pels seus projectes. Poden trobar els nous formularis aquí.

Aprofitem també per fer comentar que en el mateix web poden trobar el detall del procediment per a sol·licitar l’avaluació dels projectes al circuit de tramitació, així com el calendari on s’actualitzen les dates de les properes reunions (i les dates límits de presentació de documentació). També trobaran informació sobre els terminis per a enviar les esmenes que se sol·licitin des de la CBUB un cop el seu projecte sigui avaluat.

Finalment, els hi recomanem que facin una ullada a la guia elaborada des de Protecció de Dades, amb les consideracions a tenir en compte quan es tracten dades personals.