Sesión de bienvenida para todos los doctorandos/as de nuevo acceso a la UB

Benvolguts doctorands,

Si has iniciat els teus estudis de Doctorat a la UB en aquest curs acadèmic 23/24. Ens complau molt que hagis triat la nostra universitat per realitzar la teva tesi doctoral i et donem la benvinguda  a la nostra institució.

Per aquest motiu, des del Vicerectorat de Doctorat, Personal Investigador en Formació i Atracció de Talent i l’Escola de Doctorat, ens plau convidar-vos, el pròxim 13 de març, a les 9.30 h, al Paranimf de  la UB (Edifici Històric, Pl. Universitat), a la “Sessió de Benvinguda” per a tots els doctorands/es de nou accés a la UB.

La sessió s’iniciarà  a les 9.30 h, amb una benvinguda institucional a càrrec de la Vicerectora de Doctorat, Personal Investigador en Formació i Atracció de Talent. Aprofitarem aquesta sessió per informar-te de diferents aspectes relacionats amb el funcionament i organització del Doctorat, així com diversos temes d’interès com la internacionalització i l’acollida lingüística. També resoldrem les qüestions bàsiques per a aquells doctorands/es que tenen un contracte.

Aquesta activitat té un reconeixement d’activitat formativa de Doctorat, i es podrà sol·licitar un certificat d'assistència.

Us esperem

Estimados doctorandos,

Por este motivo, desde el Vicerrectorado de Doctorado, Personal Investigador en Formación y Atracción de Talento y la Escuela de Doctorado, nos complace invitarles, el próximo 13 de marzo, a las 9.30 h, al Paraninfo de la UB (Edificio Histórico , Pl. Universidad), en la “Sesión de Bienvenida” para todos los doctorandos/as de nuevo acceso a la UB.

La sesión se iniciará a las 9:30 h, con una bienvenida institucional a cargo de la Vicerrectora de Doctorado, Personal Investigador en Formación y Atracción de Talento. Aprovecharemos esta sesión para informarte de diferentes aspectos relacionados con el funcionamiento y la organización del Doctorado, así como diversos temas de interés como la internacionalización y la acogida lingüística. También resolveremos las cuestiones básicas para aquellos doctorandos que tienen un contrato.

Esta actividad tiene un reconocimiento de actividad formativa de Doctorado, se podrá solicitar un certificado de asistencia.

Os esperamos

Dear PhD students,

For this reason, the Office of the Vice-Rector for Doctoral Studies, Research Staff in Training and Talent Attraction and the School for Doctoral Studies are pleased to invite you to the UB Paraninf (Historic Building, University Square) on 13 March at 9.30 am to the "Welcome Session" for all new doctoral students at the UB.

The session will start at 9:30 am, with an institutional welcome by the Vice-Rector for Doctoral Studies, Research Staff in Training and Talent Attraction. We will use this session to inform you about different aspects related to the functioning and organisation of the PhD, as well as various topics of interest such as internationalisation and language reception. We will also resolve basic questions for those doctoral students who have a contract.

This activity is recognised as a PhD training activity and you can request a certificate of attendance.

We look forward to seeing you