Ayudas para la realización de estancias formativas en España y el extranjero UB-Banco Santander

Benvolguts doctorands,

S'ha obert la Convocatòria d'Ajuts per a la realització d'Estades Formatives a Espanya i l'estranger per a l'any 2024 dirigida a Doctorands de la Universitat de Barcelona i Finançada pel Banc Santander.

El període de sol·licitud romandrà obert fins al 10 d'abril

Més informació en el següent enllaç: Altres Ajuts- Ajuts Predoctorals - UB

Si teniu cap dubte o consulta, dirigiu-vos a beca.predoctoral@ub.edu

Estimados doctorandos,

Se ha abierto la Convocatoria de Ayudas para la realización de Estancias Formativas en España y el extranjero para el año 2024 dirigida a Doctorandos de la Universidad de Barcelona y Financiada por el Banco Santander.

El período de solicitud permanecerá abierto hasta el 10 de abril

Más información en el siguiente enlace: Altres Ajuts- Ajuts Predoctorals - UB

Si tiene alguna duda o consulta, diríjase a beca.predoctoral@ub.edu

Dear PhD students,

The Call for Grants for the realization of Training Stays in Spain and abroad for the year 2024 has been opened, addressed to PhD students of the University of Barcelona and financed by Banc Santander.

The application period will remain open until April 10

More information in the following link: Altres Ajuts- Ajuts Predoctorals - UB