Llega el Innovation Day (i-Day)

CAT.

ℹ️ Què és el Innovation Day (i-Day)?

El Innovation Day és una activitat en la qual estudiants de diverses àrees acadèmiques treballen junts proposant solucions a alguns dels reptes als quals s'enfronta la societat. Els reptes de la UB d'enguany giren entorn de la salut, alimentació i sostenibilitat, i estaran proposats per la Càtedra UB Danone d’Alimentació Saludable i Sostenible, la Càtedra UB COIB d’Infermeria i l’Aula Telefònica Smartcity (UB/URV).

?  Metodologia:
Al llarg del dia els participants treballaran en grup, i comptaran amb el suport de facilitadors i experts que els ensenyaran a utilitzar eines per a desenvolupar la seva capacitat innovadora.

?   Premis:

Al final de la jornada els participants presentaràs les seves idees davant un jurat, que concedirà 1.500€ (500€ per equip) a les a les millors propostes de cada repte.

?  Hora i lloc:

L'activitat tindrà lloc el 7 de maig, en horari de 9.00 a 18.00. en StartUB!. Tant el menjar com els snaks seran facilitats per l'organització.

?  Inscripció:
Abans del 3 de maig. És possible apuntar-se en grup, amb persones que ja es coneguin, només ha d'indicar-se en el formulari d'inscripció.

CAST.

ℹ️ ¿Qué es el Innovation Day (i-Day)?

El i-Day es una actividad en la que estudiantes de varias áreas académicas trabajan juntos proponiendo soluciones a algunos de los retos a los que se enfrenta la sociedad. Los retos de la UB de este año giran en torno a la salud, alimentación y sostenibilidad, y estarán propuestos por la Cátedra UB Danone de Alimentación Saludable y Sostenible, la Cátedra UB de Enfermería (COIB) y el Aula Telefónica Smartcity (UB/URV).

?  Metodología
A lo largo del día los participantes trabajarán en grupo, y contarán con el apoyo de facilitadores y expertos que los enseñarán a utilizar herramientas para desarrollar su capacidad innovadora.

?   Premios:

Al final de la jornada los participantes presentarás sus ideas ante un jurado, que concederá 1.500€ (500€ por equipo) a las mejores ideas de cada reto.

?  Hora y lugar:

La actividad tendrá lugar el 7 de mayo, en horario de 9:00 a 18:00 en StartUB!. Tanto la comida como los snaks serán facilitados por la organización.

?  Inscripción:
Antes del 3 de mayo. Es posible apuntarse en grupo, con personas que ya se conozcan, solo tiene que indicarse en el formulario de inscripción.

ENG.

ℹ️ What is the Innovation Day (i-Day)?

The i-Day is an activity in which students from various academic areas work together to propose solutions to some of the challenges facing society. This year's UB challenges revolve around health, food and sustainability, and will be proposed by the UB Chair of Danone on Healthy and Sustainable Eating, the UB Chair of Nursing (COIB) and the Smartcity Telephone Classroom (UB/URV).

✍?  Methodology:

Throughout the day, participants will work in groups and will have the support of facilitators and experts who will teach them how to use tools to develop their innovative capacity.

?   Awards:

At the end of the day, the participants will present their ideas to a jury, which will award €1.,500 (€500 per team) to the best ideas of each challenge.

?  When and where:

The activity will take place on 7th May, from 9:00 a.m. to 6:00 p.m. at StartUB!. Both food and snacks will be provided by the organization.

?  Registration:

Before May 3rd. It is possible to sign up as a group, with people who already know each other, you just have to indicate it on the registration form.

Vista previa de imagen