La Fundació Bofill demana un compromís polític amb l’equitat educativa per les eleccions catalanes del 12 de maig

A les portes d’unes eleccions al Parlament, encara és més indispensable situar l’educació al centre del debat públic i polític. La Fundació Bofill ha volgut contribuir amb el document La legislatura de l’educació: reptes i propostes per millorar l’equitat educativa, que han fet arribar als partits polítics perquè els programes electorals contemplin la lluita contra les desigualtats educatives.

“Creiem que ha arribat l’hora de prioritzar reptes com l’abandonament escolar, la segregació, les desigualtats en l’accés a l'educació fora de l’escola, la recuperació dels aprenentatges o un millor finançament, entre d’altres. I per això et demanem que ens ajudis a fer arribar al màxim de persones la importància que els partits polítics es comprometin a lluitar contra les desigualtats i a avançar cap a l’equitat educativa”

DEMANEM UN COMPROMÍS POLÍTIC AMB L'EQUITAT

Mónica Nadal. Directora de recerca de la Fundació Bofill