Ajuts Fundació Pedro i Pons per ampliar estudis o elaborar treballs de recerca.

La finalitat de la Fundació Pedro i Pons és concedir ajuts per ampliar estudis o elaborar treballs de recerca.

Els seus objectius fundacionals són:

- La concessió d’ajuts per a estudis postuniversitaris a favor de titulats procedents de la Universitat de Barcelona, per a les facultats de Biologia, Farmàcia, Filologia, Filosofia, Física, Geografia i Història, Geologia, Matemàtiques, Medicina, Pedagogia, Psicologia i Química.

- La concessió d’ajuts per a alts estudis musicals, composició i cant, a favor de titulats pel Conservatori Superior de Música del Liceu i pel Conservatori Municipal de Música de Barcelona.

- L’adquisició de material d’estudi i ensenyament sempre que no siguin llibres ni obres de construcció, com a finalitat secundària.

L’edat màxima per sol·licitar l’ajut és de 35 anys.

Període d’estades

Per estada s'entén el període que transcorre des de la data d'incorporació efectiva a la universitat o al centre de destinació fins a la data de finalització efectiva d'aquesta incorporació. Només es tindran en compte els dies d'estada al centre desenvolupant l’estudi o projecte per al còmput de l'ajut.

El període de començament de les estades podrà estar comprés entre l’1 de setembre de 2024 i el 31 d’agost de 2025[1].

Les estades es podran iniciar abans de la resolució d’atorgament de la convocatòria, que es decidirà en Junta de Patronat que es durà a terme durant el segon semestre de l’any.

Termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds s’inicia el dia 15de juliolde 2024 i finalitza el dia 31 d’octubre de 2024 a les 23:59:00h (hora local de Barcelona), ambdós inclosos.

Compatibilitat

Els ajuts són compatibles amb altres ajuts, beques o feines remunerades. Les persones beneficiàries estan obligades a comunicar a la Fundació altres beques, ajuts i/o subvencions concedides, així com qualsevol alteració produïda en les ja comunicades en la sol·licitud.

+ informació: http://www.fpedropons.org/index.php/ca/els-ajuts/bases-convocatoria