Obert el període d'inscripció del Innovation Day (i-Day)

ℹ️ Què és el Innovation Day (i-Day)?

L’Innovation Day és una iniciativa de l’organisme de la Unió Europea EIT Health (European Institute of Innovation & Technology) en la qual estudiants o alumni de diverses àrees acadèmiques treballen junts resolent reptes a us que s’enfronta la societat. Els reptes de la UB d'enguany giren entorn de la salut, que seran proposats per diverses institucions públiques i empreses.

?  Metodologia:
Al llarg del dia els participants treballaran en grup, i comptaran amb el suport de facilitadors i experts que els ensenyaran a utilitzar eines per a desenvolupar la seva capacitat innovadora.

?   Premis:

Al final de la jornada els participants presentaràn les seves idees davant un jurat. L'equip que presenti la millor proposta guanyarà un viatge a Budapest (28-29 de novembre) per a assistir al Winner's Event de EIT Health, amb els guanyadors de totes les edicions a Europa (20 edicions).

?  Hora i lloc:

L'activitat tindrà lloc el 7 de novembre, en horari de 9.00 a 18.00. en StartUB!. Tant el menjar com els snaks seran facilitats per l'organització.

?  Inscripció:
Abans del 1 de novembre. És possible apuntar-se en grup, amb persones que ja es coneguin, només ha d'indicar-se en el formulari d'inscripció.
Per a inscriure's cal entrar en la Plataforma de Sol·licituds de EIT Health i registrar-se com a “Individual-Student”. Una vegada activada el compte, hayq ue fer clic en “i-Days Events” i després en “Apply now” a la ciutat d’i-Days en la qual es vulgui participar (Barcelona)

CAST. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ℹ️ ¿Qué es el Innovation Day (i-Day)?

El Innovation Day es una iniciativa del organismo de la Unión Europea EIT Health (European Institute of Innovation & Technology) en la que estudiantes o alumni de varias áreas académicas trabajan juntos resolviendo retos a os que se enfrenta la sociedad. Los retos de la UB de este año giran en torno a la salud, que serán propuestos por varias instituciones públicas y empresas.

?  Metodología
A lo largo del día los participantes trabajarán en grupo, y contarán con el apoyo de facilitadores y expertos que los enseñarán a utilizar herramientas para desarrollar su capacidad innovadora.

?   Premios:

Al final de la jornada los participantes presentarás sus ideas ante un jurado. El equipo que presente la mejor propuesta ganará un viaje en Budapest (28-29 de noviembre) para asistir al Winner's Event de EIT Health, con los ganadores de todas las ediciones a Europa (20 ediciones).

?  Hora y lugar:

La actividad tendrá lugar el 7 de noviembre, en horario de 9:00 a 18:00 en StartUB!. Tanto la comida como los snaks serán facilitados por la organización.

?  Inscripción:
Antes del 1 de noviembre. Es posible apuntarse en grupo, con personas que ya se conozcan, solo tiene que indicarse en el formulario de inscripción.
Para inscribirse hay que entrar en la Plataforma de Solicitudes de EIT Health y registrarse como “Individual-Student”. Una vez activada la cuenta, hayq ue hacer clic en “y-Days Events” y después en “Apply now” en la ciudad de y-Days en la cual se quiera participar (Barcelona): https://startub.ub.edu/formacio-activitats/innovation-day-ub-2/

ENG.  -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ℹ️ What is the Innovation Day (i-Day)?

Innovation Day is an initiative of the European Union body EIT Health (European Institute of Innovation & Technology) in which students or alumni from various academic areas work together to solve challenges facing society. This year's UB challenges revolve around health, which will be proposed by various public institutions and companies.

✍?  Methodology:

Throughout the day, participants will work in groups and will have the support of facilitators and experts who will teach them how to use tools to develop their innovative capacity.

?   Awards:

At the end of the day, participants will present their ideas to a jury. The team that presents the best proposal will win a trip to Budapest (28-29 November) to attend the EIT Health Winner's Event, with the winners of all the editions in Europe (20 editions).

?  When and where:

The activity will take place on 7 November, from 9:00 to 18:00 at StartUB!. Both food and snacks will be provided by the organisation.

?  Registration:

Before 1 November, it is possible to sign up as a group, with people who already know each other, just indicate this on the registration form.

To register, you must enter the EIT Health Application Platform and register as an “Individual-Student”. Once the account is activated, click on “y-Days Events” and then on “Apply now” in the y-Days city in which you want to participate (Barcelona): https://startub.ub.edu/formacio-activitats/innovation-day-ub-2/