últimos comentarios

Cross-Border Doctorials 2025 en Aigues-Mortes (Francia)

Benvolguts i benvolgudes,

 

Del 6 al 8 d’octubre de 2025 tindrà lloc a Aigues-Mortes (sud de França) el Cross-Border Doctorials, una estada intensiva organitzada per la Universitat de Montpellier i adreçada a doctorands de totes les disciplines dins de CHARM-EU.

Durant tres dies, els participants treballaran en equips multidisciplinaris per estructurar un projecte d’investigació a partir de convocatòries europees del programa Horizon 2030 (Horizon-cluster, EIC Pathfinder o EIC Transition), centrades en reptes socials. El programa inclou tallers, desenvolupament d’habilitats transversals i una sessió final de presentació de projectes.

L’organització cobreix l’allotjament i els àpats. El viatge fins a Montpellier va a càrrec dels participants . La UB, no obstant, podrá cobrir les despeses de viatge a Montpellier de, com a màxim, dues persones, si són seleccionades per a participar-hi.

Per participar, cal enviar el CV i una carta de motivació abans del 5 de setembre de 2025 a: charm-summer-school@umontpellier.fr, i posar en còpia a Laia Alonso (l.alonso@ub.edu), persona de contacte CHARM-EU a la UB.

Més informació: https://college-doctoral.fr/2025/06/20/cross-borders-doctorials-dive-into-the-experience-of-an-european-project/

Nota de descàrrec: La tramesa del CV i la carta de motivació es considerarà una expressió d’interès. La selecció final dependrà del nombre de places disponibles, segons criteris de la Universitat de Montpellier.


Estimados y estimadas:

 

Del 6 al 8 de octubre de 2025 tendrá lugar en Aigues-Mortes (sur de Francia) el Cross-Border Doctorials, una estancia intensiva organizada por la Universidad de Montpellier y dirigida a doctorandos de todas las disciplinas dentro de CHARM-EU.


Durante tres días, los participantes trabajarán en equipos multidisciplinares para estructurar un proyecto de investigación a partir de convocatorias europeas del programa Horizon 2030 (Horizon-clusterEIC Pathfinder o EIC Transition), centradas en retos sociales. El programa incluye talleres, desarrollo de habilidades transversales y una sesión final de presentación de proyectos.


La organización cubre el alojamiento y las comidas. El viaje hasta Montpellier corre a cargo de los participantes. No obstante, la UB podrá cubrir los gastos de viaje a Montpellier de, como máximo, dos personas, si son seleccionadas para participar.
Para participar, es necesario enviar el CV y una carta de motivación antes del 5 de septiembre de 2025 a: charm-summer-school@umontpellier.fr, y poner en copia a Laia Alonso (l.alonso@ub.edu), persona de contacto CHARM-EU en la UB.


Más información: https://college-doctoral.fr/2025/06/20/cross-borders-doctorials-dive-into-the-experience-of-an-european-project/


Nota de descargo: El envío del CV y la carta de motivación se considerará una expresión de interés. La selección final dependerá del número de plazas disponibles, según criterios de la Universidad de Montpellier.


 

Dear PhD students,

From October 6 to 8, 2025, the Cross-Border Doctorials will take place in Aigues-Mortes (southern France), an intensive retreat organized by the University of Montpellier and aimed at PhD students from all disciplines within CHARM-EU.


Over three days, participants will work in multidisciplinary teams to structure a research project based on European calls from the Horizon 2030 program (Horizon-clusterEIC Pathfinder, or EIC Transition), focused on societal challenges. The program includes workshops, transversal skills development, and a final project presentation session.


Accommodation and meals are covered by the organizers. Travel to Montpellier is at the participants' expense. However, the University of Barcelona (UB) may cover travel expenses to Montpellier for up to two people, if selected to participate.
To apply, send your CV and a motivation letter before September 5, 2025 to: charm-summer-school@umontpellier.fr, and copy Laia Alonso (l.alonso@ub.edu), CHARM-EU contact person at UB.


More information: https://college-doctoral.fr/2025/06/20/cross-borders-doctorials-dive-into-the-experience-of-an-european-project/


Disclaimer: Sending your CV and motivation letter will be considered an expression of interest. Final selection will depend on the number of available spots, according to the criteria of the University of Montpellier.