S’ha publicat un nou número de la Revista Catalana de Pedagogia (Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans), coeditada amb l Institut de Recerca en Educació IRE de la Universitat de Barcelona, en format d’accés obert, a l’Hemeroteca Científica Catalana:
El contingut d’aquest nou número (27) es pot consultar a la pàgina web de la Revista Catalana de Pedagogia. També el trobareu disponible a RACO i al DOAJ.
Editorial
Joan Mateo Andrés
PDF Pàgines: 1-3
Articles de recerca
Fostering creativity, advanced technology, and personal growth: The impact of a magic-themed learning experience in primary education
Elena Vercher Ribis, Elena Vercher Ribis
PDF (English) Pàgines: 4-35
La cançó a l’aula: reflexió sobre la historicitat dels gèneres de cançó i propostes de modelització didàctica
Aina Monferrer-Palmer, Joaquim Dolz
PDF Pàgines: 36-59
La competència digital docent a Catalunya sota la mirada del professorat
Sandra González Mingot, Balbina Falceto Macarulla
PDF Pàgines: 60-81
Articles d'experiències
La retroacció de ChatGPT, un exemple d’integració de la intel·ligència artificial generativa en la didàctica de l’anglès a la Universitat d’Andorra: un estudi experimental
Carolina Poussier Milhau
PDF Pàgines: 82-98
Creació del sistema de registre d’avaluació única: anàlisi de sol·licituds a la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona
Mercedes Reguant Alvarez, Francesc Martínez-Olmo, Carolina Quirós Domínguez, Pilar Folgueiras Bartomeu, Nicole Stier Piera
PDF Pàgines: 99-114
Aprendre a pensar com a investigador-docent-historiador a través del patrimoni local. Una experiència en el grau en educació primària
Guillem Roca Cabau, Daniel Gutiérrez-Ujaque
PDF Pàgines: 115-132